החלפות והחזרות

מהי מדיניות ההחזרה/החלפה של אס. אי. פישינג?

אם, מסיבה כלשהי, אינכם מרוצים ממוצר שנקנה ב-אס. אי. פישינג, אתם יכולים להחזיר לנו מוצר שלא נעשה בו שימוש כהחזרה או כהחלפה. אנו מקבלים החזרות עבור מוצרים שנרכשו ב-אס. אי. פישינג בלבד. אם יש לכם שאלות בנושא החזרות, אנא צרו קשר בטלפון מספר 0508803506.

כיצד ניתן להחליף/להחזיר פריט?

ניתן להחזיר כל פריט שנרכש באס. אי. פישינג אונלין ולא נעשה בו כל שימוש בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר.
החזרת המוצר יכולה להיעשות באמצעות משלוח החבילה בחזרה אלינו יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית.
החזרת המוצרים מתבצעת באמצעות דואר ישראל לכתובת קיבוץ כפר גליקסון – חב' אס. אי. פישינג ובתאום טלפוני.
החזר כספי (בניכוי דמי משלוח מקורי אם היו) יתבצע לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת הקנייה תוך 40 ימי עסקים.
הודעת דוא"ל עם הודעת הזיכוי תישלח אלייך בתום התהליך.

ביטול עסקה

ניתן לבצע ביטול עסקה כל עוד המשלוח לא יצא ממחסני אס. אי. פישינג. במקרים אלה יינתן החזר כספי בגין ביטול עסקה אך הלקוח יישלם עמלת ביטול עסקה בסה"כ 10 ₪.

החזר כספי בגין ביטול עסקה יינתן בתוך 48 שעות מרגע ההזמנה.

בעת החלפת פריט מופיעות שתי עסקאות בכרטיס האשראי שלי – האם אתם יכולים להסביר?

כאשר מתבצעת החלפה היא נעשית בשני שלבים:
1) זיכוי מונפק עבור הפריט(ים) שהוחזרו.
2) הזמנה חדשה וחיוב בעבור הפריט(ים)

הזמנתי/קיבלתי את המוצר הלא נכון, האם עליי להחזיר אותו?

במידה והזמנת האונליין שלך אינה כפי שמצופה, יש ליצור עמנו קשר בטלפון 0508803506 לקבלת שירות

הפריט שלי הגיע פגום. מה עליי לעשות?

במידה וקיבלת סחורה פגומה, יש לשמור את הקופסא, האריזה וכל תכולתה וליצור קשר מהר ככל האפשר בטלפון 0508803506 לקבלת שירות